poniedziałek, 8 września 2014

"Nietoperz Rufus leci w kierunku ściany z prędkością 10 km/h..."

Tak. Udało się. Miałam swój udział w Mistrzostwach Świata 2014 w Piłce Siatkowej. Dziękuję Rudej, bez której wcale by to nie wyszło i Julce, która jest szaloną maskotkową tancerką :)
Pierwsza faza wrocławska była piękna. Tyle pozytywnych emocji. Czekam na kolejne. Pierwsze mecze drugiej rundy już w środę!

Burze we Wrocławiu ... Raz zagrzmi 3 razy z malutkiej chmurki przy pięknym słoneczku, a innym razem grzmoty będą budziły ludzi ze snu, a padający deszcz może wyglądać jak z filmu - leje się tyle wody, że możliwe jest ponowne przepełnienie studzienek kanalizacyjnych, jeśli taka pogoda utrzyma się przez całą noc.

Tydzień mniej do matury. Czekam na nią niecierpliwie. Z pewnością dużo fajniej jest mieć te egzaminy już napisane. Tymczasem w ramach przygotowania jutro od 7:00 będę w szkole na konsultacjach z fizyki które uzupełnią moją wiedzę z termodynamiki. Nie to, że indywidualnie chodzę na takie rzeczy - niemal cała klasa się wybiera :D.

Szczerze mówiąc - nudzę się. Wiem, że mam dużo nauki i gdybym tylko chciała, to znalazłabym jakieś podręcznikowe tematy do przyswojenia, ale ... Wrodzone lenistwo mi na to nie pozwala :). Poza tym - już powiedziałam, że zacznę się na poważnie uczyć od marca (no chyba, że mówimy o biologii - to mam zamiar ciągnąć od samego początku, start od jutra, od nauki na przełożony sprawdzian z metabolizmu).

Śmiałe plany. Wrześniowe weekendy zaplanowane. Specjalne podziękowania dla Maćka, który dzisiaj załatwił nam bilety :). Kochamy Cię <3.

Pograłabym w piłkę. Nożną rzecz jasna. Muszę zawędrować do chłopaków i zapytać, czy da się to zorganizować.

Nadal dużo się uśmiecham :)

2 komentarze:

  1. wcale, że nie cała klasa idzie na konsultacje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, mój błąd. Sądzę, że po ogólnym zainteresowaniu na wczorajszej lekcji mogę to w ten sposób zaokrąglić, ale dla ścisłości zaraz to poprawię :)

    OdpowiedzUsuń